Bus bus bus

När man jobbar på ett lager och åker runt ensam på en truck hela dagarna måste man ibland underhålla sig själv (och andra förstås!).
Igår när jag kom ner från lunchen så åkte jag till soprummet för att slänga av alla kartonger jag hade på vagnen. När jag vänder mig om så är vagnen borta. Jag fattar noll och hittar den borta vid utgången där jag åkte ifrån.
Idag fick jag veta att det var Ägget Mu (även kallad Rickard) som spännt av vagnen från min truck.
Som hämnd så körde jag iväg hans truck till en annan lokal och ställde den i ett hörn. Bakpå vagnen knöt jag fast en tom låda i ett snöre och på lådan skrev jag "SUCK ON THIS! MÖÖÖÖ!".
Detta blev ingen rolig överraskning för Rickard, men de andra killarna tyckte det var otroligt roligt!
Det tyckte även jag, såklart.
Mwahahahaha.... (6)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0