Dålig dag, fylld med tankar

Idag är en dålig dag.
Igår fick jag aldrig chansen att tänka ordentligt på vad som egentligen hade hänt. Efter 15 timmars sömn så väcktes jag av Daniel som kom hem till mig, när han gick ut ur dörren gick Pontus in, när han gick ut ur dörren gick Hanna in och efter det var det bara att däcka i sängen.
Nu är jag vaken och ensam med mina tankar.
Hur blev allt så här?
Ett problem förstörde så mycket.
Ett problem förstörde min älskade framtid som jag byggt upp i mina drömmar.
Klart jag fortfarande har en framtid, klart jag tänker leva livet med ett leende på läpparna och då menar jag inte ett falskt leende.
Men jag hade så gärna velat ha dig vid min sida.

Jag säger som du sa
"Jag hoppas på en framtid med dig efter vi är klara med utbildningar och allt sådant som skiljer oss åt så mycket just nu"


Kommentarer
Postat av: Dani

jaa, hur blev det såhär? en mkt bra fråga måste jag säga

jag känner igen mkt av det du skriver...

men du är starkare än mig, jag känner bara att allt är helt värdelöst nu, jag läste igenom alla sms jag fått av henne det senaste året inatt... not a pretty sight :(

2010-10-08 @ 08:10:29
Postat av: Dani

jaa, hur blev det såhär? en mkt bra fråga måste jag säga

jag känner igen mkt av det du skriver...

men du är starkare än mig, jag känner bara att allt är helt värdelöst nu, jag läste igenom alla sms jag fått av henne det senaste året inatt... not a pretty sight :(

2010-10-08 @ 08:13:06
Postat av: Sara

Om du vill prata, så finns jag här!

Love you sweety. <3

2010-10-08 @ 09:20:14
URL: http://radie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0