Gårkvällen

Igår var det PARTY!
Förfesten hos Hanna och sedan stan där vi bestämde oss för att bojkotta Softbar for ever. Eller jag bestämde det i alla fall! Vi gick till vårat smultronställe vid rigoletto istället, där vi var förra helgen. Där var det galet HALT! Fan jag halkade mitt på golvet och ALLA såg. ALLA utom den som borde ha sett det ensam, JESSICA!!

Vi stannade med några pojkar (Albin var bara föööör cool och han lärde mig många nya danssteg som "flickan", "kossan", "auschwitsbarnet" osv..) och dansade hela kvällen, till stängning. Då blev vi bjudna på efterfest i kungsängen. Dock hade vi inte ork att sitta på nattbussen hela vägen dit och vi hade inte cash till taxi heller, så en viss person på denna fest erbjöd sig att betala våran taxi! Så sött! :D

I kungsängen blev det mycket pussar. Haha! Ja asså vi tyckte det var kul att göra pussmunnar på varandra med mitt röda läppstift.
Tobias var sämst på att göra pussmunnar och detta resulterade i ett pusskrig. Jag har fem stycken pussmunnar på min högra arm som ser helknasiga ut. Haha! :D

Första tåget hem och världens bästa mamma vaknade för att skjutsa hem oss flickor. Tack mami <3 :)


Smäxi och Säxi!


Finns det inte dräggbilder så har kvällen inte varit lyckad!! ;)


Vi kom fram till att jag har axelmuskler som en riktig man!


Kommentarer
Postat av: k00ling

så jäkla snügga tjejjer!!!!

2010-10-10 @ 23:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0