Helgen planerad

Idag är inte min dag.
Eller rättare sagt: Jag orkar inte med folk idag.
Bråk, deeptalk m.m. Inte på humör för sådant idag och just därför verkar jag vara magnet för sådant idag.

Nu har jag i alla fall planerat för helgen vilket är skönt. Om jag har frisknat till vill säga.
På fredag blir det utgång, Nype slår vi till på denna gång. Musse är DJ och det är 1 års jubileum. Låter spännande!?
På lördag blir det bowling med Malin, Tobias och Mr.Randome. Det kommer bli en tuff match, men jag är ganska säker på att jag och Malin kommer ta hem segern.
Med ganska säker menar jag 100% säker.
Att Tobias har eget bowlingklot bevisar inte annat!

Om man skulle koka ris? Hejdå!


Fekkeh älleh?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0