Helger är det bästa som finns

Party!
I fredags åkte jag hem till Jessica efter jobbet. Vi hade ju planer på att ta sista doppet vilket vi inte bangade på. Men det var inte den smartaste idén jag haft kan jag säga. Fy satan vad kallt det var! Det blev snabb march upp tilll huset igen för att värma oss och äta tacos till middag.
På kvällen blev det utgång, Nype stod på menyn och dit går jag aldrig mer.
Kön var förjävlig ute i kylan och väl inne var det bara fjortisar som puttades och spydde på dansgolven. Mys! Vi stannade ändå kvar och gjorde det bästa av situationen och enligt mig så lyckades vi väldigt bra! Jag hade i alla fall kul. Dessutom fick vi ju se Kissie, Kissies brorsa Peter (jag såg honom hamna i bråk hihi), Bobby, Nemo, Leo från paradise hotel (som jag sett varje dag i sex år) och Musse (som gick i min klass i tre år, haha). B-kändiskväll for sure!

Igår var det tjejmiddag hos Hanna. Jag och Malin skulle iväg för att träffa två grabbar senare, så vi var inte hos Hanna så länge.
Klockan åtta var vi på plats i Kista för att spela bowling på O'learys. Det började med att jag och Malin var i lag och spelade mot Tobias och Markus. Tobias bytte dock partner lite då och då under spelet. Han ansåg att han borde vara med den som hade högst poäng hela tiden.
När det var jag och Malin i samma lag och Tobias var borta för att köpa oss lite att dricka, så lät vi Malin spela för Tobias två gånger eftersom hon bara fått ettor som högst poäng, haha. Men vad gör inte bruden båda gångerna hon spelar för Tobias? Jo hon får ner nio stycken keglor båda gångerna! Haha, det var komiskt!

Nu ska jag kolla på ny mobil, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0