Ny kläder. Igen.

Vem kan motstå att shoppa?
Jag måste i alla fall göra det från och med nu, för nu känner jag mig klar och då vet man att det räcker.
Här är några av mina senaste fynd:


Dessa köpte jag idag, jeans från Gina Tricot. Inte exakt den modellen och färgen jag egentligen velat ha, men det här får duga så länge! :)

 


En så sjukt söt klänning som jag bara var tvungen att köpa!

 


Två baslinnen för en billig peng, och en t-shirt med lite 50-tals tema! :)

 


En till klänning :)




En liten liten plånbok som passar perfekt att ha när man är ute. Min vanliga plånbok är riktigt fet och mina vänner har hittills fått bära mina pengar och kort, hehe.

 


Två färgglada nagellack! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0