Rolig kväll igår!

Det sägs att mitt internet ska fungera igen, men ändå lever jag på grannens fortfarande.. Jaja!

Igår var jag med Jessica och Hanna på Pizzahut och käkade. Trevligt som fan och jag ville bara ta hem kyparen. Fyfan vilken skön snubbe! Hur glad som helst och pratade på hela tiden. Haha :D Sådanna människor borde det finnas fleeer av!
Efter middagen åkte flickorna hem till sig, men jag drog till MP istället. Där träffade jag massa kompisar, vilket var sjukt kul! Jag, Daniel, Maria och hennes två kompisar totalägde dansgolvet hela kvällen! Jag och Daniel flög runt på hela dansgolvet och skrattade som fan.
Hem kom jag redan vid tolv, för jag var riktigt trött och skulle dessutom upp klockan sex på morgonen. Fast det blev inte så, hehehe.

Nu ska jag äta frukost och sen städa. Ikväll blir det fullt upp. Jessica kommer hit och ska färga håret och sen kommer även Malin. Det blir troligen förkrök hos mig och sen drar vi till Lobby!
Puss på er, hoppas vi ses ute inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0