Skillz ett och två

På morgonen när jag åker till jobbet är det alltid två bilköer på vägen dit.
Den ena får man alltid stå i sjukt länge och den börjar vid Mc'Donalds i stäket och sträcker sig hela mälarvägen. Det är bilar ÖVERALLT då och jag smiter iofs alltid förbi med moppen på utsidan.
Den andra kön kan också bli ganska lång. Denna kö startas alltid av samma person och det är sjukt irriterande.
Jag är den skyldige. Att köra moppe som inte går mer än 50 (motvind som fan) på en 70 väg som är smal och kurvig är inte så poppis hos de andra förarna har jag märkt!

Idag skärde (INTE SKAR) jag mig på jobbet. Tre gånger på händerna, varav två skärsår är från två olika knivar inom loppet av fem minuter.
Hur skillad är man inte då liksom? Jag har tre plåster på mina händer idag. Hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0